19 juni - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van franka laar - WaarBenJij.nu 19 juni - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van franka laar - WaarBenJij.nu

19 juni

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg franka

19 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Vandaag een reisdag. De dag begint guur en het regent hard. Prima dag om te reizen, toch?

De auto inleveren en dan vliegen we met BA naar Durban. Na een korte vertraging vliegen we in iets meer dan een uur daar naar toe. Prima vliegtuig en zelfs op deze korte vlucht een hapje en een drankje. Het fijnste was voldoende beenruimte. Maar hè... een uur! waar hebben we het over.

De nieuwe huurauto ophalen en dan gaan we naar onze verblijf: Fairlight beachhouse in Umdloti . Super! Via een wandeling langs de zee gaan we een hapje eten bij Bel Punto. Het is een Italiaans restaurantje gespecialiseerd in visgerechten en Italiaanse specialiteiten natuurlijk. We smullen van de oesters en de kreeft met avocado.

Thuis een wijntje en daarna in slaap vallen met het ruizen van de zee (oceaan) op de achtergrond en morgen met de zon weer op... Ze beloven 23 gr en een ontbijtje buiten?

• 20 Juni 2014 - 19:21

Inge:

Hee lieverds, na de frankaenalfonsopreis mail uit de spam box gevist te hebben, kon ik aan een fantastisch reisverslag beginnen :-) In één zin... Ik wil graag komen :-) het klinkt écht te gek ! Erg fijn dat dit verslag er is, dan kunnen we van hieruit heerlijk meegenieten ! Blijf genieten !!! Dikke knuffel van ons !

• 20 Juni 2014 - 21:40

Marianne:

o wat een heerlijke vakantie en af en toe een buitje mag de pret niet drukken.
    Geniet er nog maar lekker van!
    x Marianne

• 21 Juni 2014 - 10:56

Moeder:

Ik heb de foto' 's gezien en de verslagen gelezen. Dit is eerste keer dat ik weet hoe ik kan reageren . Geniet er samen van .

Moeder