13 juni - Reisverslag uit Franschhoek, Zuid-Afrika van franka laar - WaarBenJij.nu 13 juni - Reisverslag uit Franschhoek, Zuid-Afrika van franka laar - WaarBenJij.nu

13 juni

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg franka

14 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Franschhoek

Na het ontbijt trekken we naar de bronnen van Montagu.... Het is een radioactieve Hot Spring.Radioactief baden is er niet bij; het is de Diepsteeckel in het klein gevuld met water uit de bron. We kiezen voor een dagje rust en duiken in onze E-reader.

Lekker lezen in het zonnetje met een lekker flesje wijn van de Wetshof. In de namiddag maken we een wandeling langs de historische gebouwen van Montagu.
Het internet wil de hele dag niet; het inloggen lukt maar niet.....

In de avond gaan we eten bij Mimosa Lodge. HEERLIJK! Pepijn: we hebben foto's gemaakt van het menu en de borden...

We maken ons op voor de wedstrijd Spanje - Nederland. De Afrikanen zijn voor Nederland...;-)

Het werd een memorabel avondje. Ook de Australiërs die nog even kwamen kijken waren voor Nederland.

Lekker genoten van de zon, een heerlijk wijntje, fantastisch eten en een super avondje voetbal. Kortom een heerlijk relaxte dag.

Morgen weer verder over route 62.